helvetesmorgon.

Imorse vaknade jag vid 5 tiden. Jag flög upp ur sängen och tänkte att jag måste ha missat något, typ försovit mig. Tittade på klockan och såg att den endast var fem så det var bara att somna om. Men nej. Nånting lågo ch gnagde i huvudet på mig, så det blev ingen sömn inte. När jag väl tog mig upp ur sängen vid 8 tiden börjar jag pula och fixa i ordning mig. När halva ansiktet är sminkat kommer paniken. Helvete!!! Jag hade glömt mina jobbnycklar på jobbet. What the fuck?! Hur gör jag nu liksom. Ingen i närheten som har en nyckel. Så jag fick ringa Annahita och be henne att komma in tidigare så hon kunde öppna åt mig, vad elak jag kände mig. Som tur var behövde hon bara komma in en timme tidigare än vad hon egentligen skulle gjort. Men hon är verkligen min räddare i nödan! Tack! Jag bjöd henne på lite frulle i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0