neggo.

Jag är så trött på all negativitet. Både min och andras. Varför är alla så sjukt negativa just nu? Är det vädret? Julångest? Vad är det som gäller? JA, jag är SJUKT negativ själv, väldigt ofta, men fan i mig så finns det andra som är ännu mera negativa. Jag vill inte vara negativ för det tar så jävla mycket energi. Men sen när man väl själv är på bra humör så pratar man med nån som är så neggo att man är tillbaka i det där gråa, tråkiga tomrummet och känner hur musten försvinner ur en. Nej, nu ska jag ta mitt negativa arsle och gömma mig under täcket och hoppas på lite solsken imorgon.

För imorgon ska jag inte vara neggo, då jävlar ska jag vara en liten solstråle. Och skulle solen orka visa sig så skulle det ju vara toppen!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha det är nog något som går ska du se :p Tycker alla är super negativa just nu, mig själv inräknat oxå dårå :p

2009-12-06 @ 10:29:33
Postat av: Erica

är väl inte så konstigt att allt och alla är neggo, de är snart mitten av dec +10 grader och regn... everyday! :P

2009-12-06 @ 14:53:14
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0