snacka om sovmorgon.

Idag har jag tänkt att jag ska städa och fixa, lika bra för jag är ju ändå ledig, och kommer inte hinna det senare typ då jag inte kommer vara ledig så mycket. Jag ville inte sätta klockan så jag måste vakna av en jobbig ringsignal. Men trodde inte att jag skulle sova allt för länge, men vadå hände då liksom. Jo, jag vaknar klockan 11.30. Har varit så trött senaste tiden så det var nog behövligt att sova så länge. Sen när jag väl gick upp, haha, vad gjorde jag då? Jo, parkerade rumpan i soffan framför tvn och där sitter jag fortfarande. Har i och för sig ätit frukost, men i alla fall. Jag måste ta tag i de hära nu. Jag har världens största klädhög som tar upp halva min soffa, jag måste diska & dammsuga, dammtorka och... äh de va inge skoj längre. Sen kanske jag ska ta och måla mig en till tavla. Får se vad det blir för något eller hur dagen artar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0