bye bye götgatan

Jaha, då var det dags. Imorgon ska jag för sista (?) gången stå och jobba i den underbra butiken på götgatan. Det känns lite bittersweet. Har verkligen trivts där och hoppas jag kommer trivas i gallerian. Jag har haft underbara, vad blir det, 7-8 månader där, och kommer sakna alla väldigt mycket. Chefen L har ju stöttat mig något otroligt och likaså har R. De är de två som jag jobbat mest med. Tror jag absolut kommer trivas i gallerian. Men just nu är det ju götgatan som jag känner mig hemma i. Hoppas allt blir bra och jag inte saknar dem för mycket! <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Det kommer gå så bra gumman! :) Ska komma och hälsa på så du får ge mig lite bra sminktips! :P Hehe, va på BodyShop här igår och köpte nytt puder för ja tyckte det var en bra ide att när jag sminkade mig på morgonen slänga mitt gamla i golvet... :P

2009-01-30 @ 09:10:16
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Postat av: Erica

Woho. Känns det nervöst nu? sitter här å samlar energi till att göra mig vacker :P haha, å du har 12 minuter kvar på ditt gamla jobb! hoppas de känns bra! tror gallerian blir toppen! ses sen! puss

2009-01-30 @ 17:49:34
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0