Change

Då var det dags. Nu ändras allting. Det är bestämt att jag nu är inne på mina sista två veckor på Götgatan. Det har verkligen varit toppen att jobba där men nu är det dags för mig att flytta på mig. Nu bär det av till Gallerian istället. Ungefär samma jobb, nya medarbetare och en ny chef. Det känns spännande och lite annorlunda. Får ju även en fast tjänst då vilket känns toppen!

Även jag ska förändra mig. Börja träna, så jag kan bli fit for fight inför Beach 2009. Resan är ju redan bokad så det är så kul att ha något att se fram emot! Två veckor i Grekland på Kretas fina stränder med massa paraplydrinkar i handen! Jag ska även sluta med min ovana, som även varit en kär vän när saker och ting känts svåra. Kommer nog bli ganska tufft men inget som jag inte klarar av.

Tatueringen får tyvärr ligga på hyllan en stund till då jag blivit osäker på motivet, igen! Irriterande. Men sitter nu och pillar med en egen som jag ritat. Kände att det kanske inte är så kul att bara ta ett motiv som jag hittat, bara så där. Men får se hur det blir med den eller om jag kommer komma på ännu en annan. Sen har jag inte pengar till den just nu då jag även ska spara pengar till resan, färga håret blondare, betala tillbaka till P för alla möbler osv. Men den lockar ju så sjukt mycket. Känns, på ett konstigt sätt, som om den kommer göra så att det känns som om jag faktiskt gått vidare, till nästa steg. Weird, but that's the way I feel.

Idag har jag i alla fall en bättre dag. Mycket på grund av E som står ut med mitt gnäll och tjat när allt är jobbigt. Tack! Samt att saker och ting faktiskt börjar ordna upp sig i livet. Kreta har väldigt mycket med det att göra också då jag har något att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0