Herregud

Jag blir verkligen så fascinerad över vilka personer som finns där ute. Herregud! Här kommer någon och läser ETT inlägg, personen känner inte mig, har ingen aning om något om mig och kan ändå säga åt mig vad som är fel på mig. Riktigt intressant. Du är ju fan dum ifall du tror att jag inte bryr mig om det käraste jag har. Det är snarare du som inte ska yttra dig om saker som du inte vet något om. Du har ju ingen som helst aning om vad jag gjorde när allting hänt eller hur? Att jag skriver ner allting i minsta detalj utan skriver som jag gör är ju för att inte få panik.

Jag blir seriöst sårad och ledsen över att folk tror att man är en sån iskall människa. Jag älskar och bryr mig mer om min älskade kissekatt än något annat och var så sjukt rädd och orolig igår att jag inte kunde sova och ringde människor och frågade om råd och hjälp. Han betyder allt för mig, så tro fan inte något annat din...


Seriöst lägg dig inte i sånt som du inte vet något om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0