Lördag

Då var det lördag. Och vad har jag gjort hittills? Ehm, jag har dammsugit typ. Det är nog allt? Ush, hur kan ja vara så uttråkad? Alla vännerna är upptagna, ingen kan ses eller har lust. Suck! Lite typiskt när man väl är ledig på en helg. Gårdagskvällen slutade dock mycket bättre än jag tänkt. Slutade med att syster hämtade upp mig i deras (nya) bil och vi åkte hem till mamma och tittade på Sex and the city. De är verkligen en toppenfilm! Tjejfilm, ja, men verkligen toppen bra. Så hur ska jag då spendera denna dag? Inte vet jag inte. Blir väl något tråkigt som att städa, plocka undan lite samt bädda nytt i sängen. Yeah, visst låter det skoj? Nä, nu ska jag glo på Mamma Mia i min ensamhet så man får ett leende på läpparna. För det får man verkligen av den filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0