New sexy shoes!

Då är söndagen snart över och jag borde faktiskt ligga i sängen nu. Upp och jobba imorn. Tur att jag inte jobbar så många timmar. Dagen har spenderats med underbara Lotta med shopping i stora staden Stockholm. Jag var sugen att shoppa big time men så vart det inte. Jag hittade inget som jag tyckte var värt nog att ta hem. En del underkläder tittades på och en jacka till Lotta. Men inget inget hittades. Sen såg jag dem. Skorna som jag letat efter! Självklart fanns dem inte i min storlek nångonstans! Men sen så stod dem bara där. Lyckan, oh denna lycka. Dom är så otroligt heta och snygga. Så nu måste jag bara lära mig att trippa runt i 10 cm klackar, vilket inte är något som jag gör ofta.





Här har vi de heta skorna som inköptes idag. Oh jag är så kär i dem så jag tror jag svimmar! Nu behöver jag bara ett tillfälle att använda dem, så ge mig ett? *fniss*
Jaha då har min blogg fått damp så varför texten här är centrerad vet jag inte. Men men..
 please give me a moment to use my new sexy shoes!

Måste skicka över massa kärlek till E som skadat sitt finger ordentligt! Tänker på dig vännen!











Kommentarer
Postat av: Fia

ahhhhhhhhhhhhhhhh! UNDERBARA!!!!

2009-01-05 @ 08:09:16
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Postat av: Sofie

Ååååh, va fina!!

2009-01-05 @ 20:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0