Regnig måndag

Idag är det verkligen en typisk måndag. Blött, regnigt, tråkigt och ensamt. Hmh.. bara för att jag har ett lite annorlunda schema denna dag så blir jag överdrivet trött i stället. Somnade kanske lite väl sent för att orka gå upp kl 8. Jag börjar irritera mig på mig själv. Som förra inlägget bevisar hade jag en ganska så dålig kväll. Tårarna rann och alla jobbiga tankar surrade runt i huvudet. Varför blir det så? Nej, ska sluta med sådant nu. Jag ska inte låta fler tårar rinna på grund av dig. En del av mig blir också besviken på mig själv. Inte ska jag låta dig ha sån makt över mig egentligen. Liksom okej du var mitt livs kärlek. Jag kommer nog alltid att älska dig. Jag vill ju egentligen inte förlora dig mer än jag redan har. Men tror nog du förstår ändå. Inte helt 100 på att det kommer gå. Jag får nog acceptera att jag förlorat dig. Men det förstår du säkert.  Du är ju en av dem som känner mig bäst, och det skrämmer mig. Kan inte tänka mig att inte få träffa dig varje dag, prata med dig när jag känner för det. Synd att det inte fungerar så. Har ju inte dig kvar längre..

Nog tjatat om det. Över till något roligare tycker jag. Helgen har varit bra. Lekt med E varje dag. Som jag sagt tidigare blev det ju Tegel i fredags. Lite sent påtänkt så där, även lite fest hemma hos R. Att jag aldrig lär mig. Festa dagen innan jobb, No good! Var så stört trött. Sedan efter jobbet bar det ju av hemåt, dricka vin, singstar samt Bauer. Så på två dygn sov jag ungefär 5 timmar. Inte heller så bra det. Skönt dock har jag inte varit (alltför) bakis dessa dagar. Söndagen spenderades först med att sova tills kl 12. Försöka väcka E lite snällt då vi hade planer att åka till Arninge. Vilket vi gjorde. Jag behöver nya stövlar. Mina jag har har hela sulan släppt på så de senaste dagarna skulle jag lika gärna kunna gått utan för jag har varit SÅ blöt om fötterna. Kunde ju fan simma i skorna! Sen så hittade jag ju mina drömstövlar! Tyvärr inte på rean. Så nu står jag i valet och i kvalet. Ska jag unna mig att spendera 400 kr på ett par nya stövlar. Ska åka förbi skopunkten på lunchen och se vad de har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Fia

Klart du ska köpa dem! 400kr är inte alltför mycket så :) Jag och E tittade på skor i helgen... hittade superfina pumps på Bianco! Men E hotade med att vi aldrig kommer flytta ihop om jag köper fler skor! Kanske faktiskt ska ta och rensa lite och få ner mina 68 par till en mer rimlig siffra... Skänka lite till behövande barn lixom... :)



Skickar massa tankar och kramar och torkar bort alla tårar! Puss

2009-01-26 @ 11:16:18
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Postat av: Fia

hehe! japp, så många är det! men ja måste nog rensa har jag insett! nope, gissar på att han vill ha mig 100%, han verkar inte vilja dela mig med någon, inte ens med mina skor! :P

2009-01-26 @ 13:33:48
URL: http://bara-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0