Shopping och gott sällskap

Idag har jag spenderat dagen först med min kära lilla katt på förmiddagen. Somnade ganska så sent igår, ops, så vaknade inte förens halv 12 idag. Skönt att få sova ut lite utan att ha en klocka som ringer och väcker än. Efter att jag gått upp och ätit lite frukost hängde jag framför datorn för att sedan put my mask on, det vill säga massor av smink. Detta för att jag skulle ner till Täby Centrum för att möta upp Vanessa som jag inte sett på EVIGHETER! Det var väldigt roligt att träffa henne igen och bara prata och skratta och umgås. Hittade t o m en klänning som var väldans fin plus ett par normala leggings, både svarta, of course. Klänning var i lite mjukistyg (eller hur man nu ska förklara det) med en halterneck överdel i spets. Helt figursydd! Efter vår lilla shopping åkte vi hem till mig så V skulle få träffa Rex samt äta lite middag och bara hänga framför tvn. Blev inte allt för mycket tvtittande utan med prat om allt mellan himmel och jord. Känns så toppen ändå, inte träffats på hur länge som helst men liksom tog upp där vi slutade och att de inte alls känns som om det var hundra år sedan man sågs.

Vad mer kan man berätta då? Jadu inte så mkt känner jag ändå. Händer inte allt för intressanta saker i mitt liv. Bara jag och mina vänner och lite shopping. Hmh.. appropå tatueringen så har jag ju ännu inte lyckats bestämma mig hur jag vill göra. Tror nog att de lutar mer åt den helsvarta. Vill bara boka nu så jag kan få den. Längtar! Nu kom jag ju på en sak som jag borde gjort idag. Jag måste köpa nya lampor till mina fönster, eftersom nu har jag endast adventsljusstakar samt julstjärna i fönstren, vilket jag snart inte kan ha längre. Och då blir de väldans mörkt här hemma. Men vart kan jag hitta relativt billiga men schyssta lampor? *tänker så det knakar*


UPDATE: Här kommer en liten bild på klänning, sjukt dålig bild, men i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0