Som en blomma slår ut

Det tar tid, att lära sig le att lära sig se, vad man verkligen har
Och det tar tid, att öppna sin själ  när nån vill dig väl, att våga stå kvar 
Och det tar tid, att släppa inpå att våga va två, i allt livet ger
Och det tar tid, men när det väl sker när man åter kan le, och man kärleken ser 
Ingen rädsla finns kvar, alla frågor får svar när din värld är här, och din trygghet jag har
Du fanns här till slut, inget blir som förut livet börjar igen, som en blomma slår ut 
Det tar tid, att fortsätta gå genom tvivlens ridå, bortom misstagens berg
Och det tar tid, men när man når fram, när hav möter land, och det gråa får färg 
Ingen rädsla finns kvar, alla frågor får svar när din värld är här, och din trygghet jag har
Du fanns här till slut, inget blir som förut livet börjar igen, som en blomma slår ut
Det ska aldrig mer ske, att jag glömmer att ge, att jag vänder mig om, och vägrar att se
Hur du finns här för mig, full av lust utan krav naken står jag vid dig, tillsammans ger vi oss av 
Ingen rädsla finns kvar, alla frågor får svar när din värld är här, och din trygghet jag har
Du fanns här till slut, inget blir som förut livet börjar igen, som en blomma slår ut 
Som en blomma slår ut











I love this song


Kommentarer
Postat av: Fia

Vad är det för sång? Kan inte hitta den... :( Har lyssnat massa på sonja aldéns senaste skiva.. finns så fina låtar på den.... :) tänkte på ditt inlägg igår om jobbet.... vilken butik är det du jobbar i? kanske borde börja beställa smink från dig ju! ;) ha det bäst gumman! puss

2009-01-28 @ 08:52:28
URL: http://bara-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0