Tortyr..

Helt otroligt. Här har jag känt mig helt okej och stark under några veckor och vad händer? Jo, självklart så ringer the ex. Jag som hade känt att de varit skönt att jag inte pratat med honom på en månad och på så sätt lyckats bygga upp en mur för att orka med vardagen. Och nu har den rasat. Nu känns det som om jag är nere på botten igen och måste börja om från början. Inte det att vi bråkade i telefonen eller att det var otrevligt så. Men bara att höra hans röst gör att jag börjar skaka och illamåendet kommer tillbaka direkt. Bara att höra hans röst får mig att förstå allting som jag aldirg kommer få. Och saknaden blir då enorm. Sen blir jag så arg och avundsjuk då jag vet att hon sitter där. Säkert precis bredvid och finns där för honom på det sättet som jag en gång fanns. Varför ville du inte ha mig längre? Är jag en sån hemsk person? Sen så ringde han för att fråga om jag hade kvar kvittot på en klocka som jag gav til honom förut, då den har blviit stulen. Sen så måste jag sitta och titta igenom alla bilderna på honom och oss för att se om den fanns med på någon av bilderna. Vadå det kändes som tortyr.

Så nu sitter man här med tårarna rinnandes och känner panikkänslorna ta över igen. Fan, jag som trodde att jag mådde bra igen. Fan vad fel man kan ha. Nu har jag gråtit så mycket att alt smink, som jag sminkade mig med precis innan han ringde, har försvunnit. Har en enorm huvudvärk och ögonen är stora, röda och uppsvullna och hela ansiktet bara svider.

Därför undrar jag först om främst, varför blir det så här? Är det någon som tycker att det är kul att leka med mina känslor. Och det som faktiskt är de mest sjuka är att jag ha känt på mig de senaste dagarna att han skulle höra av sig.. och vad händer?

Krossad. Heartbroken, Fucked up. Alone.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0