tröttast

Då står jag här på jobbet i mörkret och busar. Inget internetanvändande, nej nej. Det gör jag ju inte heller? Hihi. Jag är så sjukt trött tack vare gullig E som fick en underbar tanke att dra till tegel igår. Vilket vi gjorde för att se att de var nästan tokdött, så vi åkte hem till R istället. Var skoj, inte sett honom på ungefär 6 år eller så? Haha hej liksom. Där var de inte heller så mkt folk, men ett gäng med 20 plusare som kör "jag har aldrig". Hmh.. inte min kopp te direkt. Men det var trevligt ändå. Sen är jag så fascinerad över hur pengarna ALLTID kan ta slut, fastän jag egentligen inte spenderade några. Undra hur mkt E har kvar, haha. Här står jag i mörkret, okej jag har redan skrivit det en gång. I butiken är det ljust, gör nästan ont i ögonen, men utomhus ser det ju ut som om klockan är 5 på morgonen eller nått. Rusktigt! Sen ösregnar det ju också. Äckligt. Inte undra på att jag står här helt ensam, endast varit förbi 2 kunder sedan jag öppnat. Tråkigt. Jag vill bara hem och sova lite granna. Lyckades ju med konststycket att somna hela bussresan, på hela 5 min, somnade mellan varje station på tunnelbanan samt tog en 15 min powernap när jag kom fram till jobbet. Det kanske inte är så bra att gå ut och partaja när man ska upp kl 8 dagen efter. Sen är jag lite fundersam... Vaknade med ALLA kläderna på imorse. Smöret stod framme. Lika så osten. Knasigt. Kommer inte ens ihåg att jag somnade igår eller sa godnatt till E. Det kanske är ett bevis på att jag inte borde dricka så mkt när jag ska upp och jobba. Jag måste se såå trött ut. Tacka Gud att det finns ton med smink här så jag slipper se mina svarta ringar under ögonen. Dock kan jag ju inte göra något åt att ögonen svider och är rödsprängda. Känner att folk verkligen tittar på mig. Sedan har jag ju lyckats dra på mig en form av en förkylning igen. Kan den inte bra dö så jag slipper? Trött på att gå omkring och snörvla var eviga dag i 8 veckor nu. Ge dig!  Nej nu borde jag nu lämna datorn i fred och pilla runt i butiken så det faktiskt ser ut som om jag jobbar lite granna. Men det gör jag ju faktiskt. Bara inga kunder som vill komma in och leka med mig. Tråkigt ju. Men snart, om typ en timme kommer M och gör mig sällskap!

Ciao så länge.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha vad var det vi pratade om i veckan om att gå ut dagen innan man jobbar? Tokfrans :p

2009-01-24 @ 16:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0