did you know?

Jag har insett att min senaste kyss: Var i onsdags förra veckan.
Jag pratar: Inget alls för tillfället. Rösten är helt trasig.
Jag tycker om: Mycket och många.
Jag avskyr när folk: Tror att de är något som de inte är.
Min bästa vän är: Har nog inte en enda, utan en del.

Min första vän heter: Lizzie tror jag nog att de blir. Bodde ju ändå grannar all the time förut.
Kärlek är: Min familj och vänner för tillfället.
När jag borstar tänderna: Så stirrar jag på mina mörka ringar under ögonen.
När jag lagar mat: Blir det oftast bra.
Jag tänder på: Ett fint leende, vackra ögon samt en skön humor.

Jag är rädd för: När det åskar, är för mörkt samt vissa ensamma kvällar.
Den värsta känslan är: Att bli sviken av de som man trodde så mycket om.
Den bästa känslan är: När någon smyger upp bakom och ger mig en kyss på halsen.
Jag är bäst på: Att skratta och prata såklart, aldrig tyst.
Jag är sämst på: Sport.

Om jag va ett djur skulle jag vara: Tiger.
Min mobiltelefon är: Lila borstat stål. Sjukt het!
När jag vaknar på morgonen: Går jag upp i lugn och ro, ger Rex mat och börjar fixa mig.
Just nu tänker jag på att: Jag hoppas att jag får sova i natt.
Bebisar är: Små irriterande varelser som kommit för att göra mitt liv surt. Men som är så stört söta ibland.

Trivs du där du bor: Ja. Glad att vara tillbaka.
Brukar du läsa horoskop: Ibland. Men måste läsa två varje gång då. Beroende på tidning.
Har du körkort: Ja, sen 2.5 år.
Favoritdjur: Tiger.

Festar du mycket: Njä, lugnat ner mig lite grann.
Sprit, cider, vin eller öl: Inte cider i alla fall.
Brukar du bli för full: Njä, inte längre. Men full blir jag.
Antal kuddar i sängen: 2 st för tillfället, 2 till ska införskaffas.
Äger du ett busskort: Tyvärr ja.

Vad åt du till frukost: Liten fralla och en kopp te.
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Skaffa mig min tatuering i höst.
Hur svarar du i mobilen:  "Ah Hallå" eller "Hej det är Ulrika" beroende på vem som ringer.

Antal timmar sömn inatt: 1 timme. Kan varken andas eller svälja. Plus att jag hostar.
Sov du ensam: Japp.
Din hobby: Shoppa, om det kan kallas hobby?
Vad är det för veckodag?: Onsdag.
Vad åt du senast: En godis.

Vem fick du sms av senast: Fia.
Vem ringde dig senast: Mamma.
Godaste ölen du druckit: Singha är nog en favorit. Liksa så Newcastle.
Vilka hårfärger har du haft: Blondin, brunett, redhead, brunett igen, och blondin.
Vad såg du senast på TV: Idag, hemma och är sjuk.

Vad läser du för bok just nu:  Läste precis klart Breaking Dawn.
Längd: 170 cm.
Skostorlek: 38.
Hårfärg: Blondin.
Är du kär i någon: Nej, inget jag tänker bli på ett tag heller.

Vad gör du om ett år: Jag är nog inte kvar i Sverige då. Antingen jobb eller studier någon annanstans.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Just nu, någon annanstans än Sverige. Där det är sol.
Dricker du: Jajjamänsan.
Vilken parfym använder du: För tillfället Evidence från Yves Rocher
Vilka skor använder du: Mina, snart helt trasiga, leopard ballerina från london.
Dagens klädsel: Små adidas shorts & för stort Ed Hardy linne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0