lördag, ja är ju faktiskt det nu

Då var denna vecka nära sitt slut. Har varit en tuff vecka, måste jag erkänna. Jobb men annat i tankarna. Var på begraving igår och begravde min kära mormor. Kommer sakna dig massor, ska du veta! Var otroligt känslosamt och väldigt jobbigt. T o m han som fixat med begravningen sa till mamma att hon borde hålla extra koll på mig eftersom jag inte verkade må speciellt bra. Tror att det hade lite att göra med att As mormor och morfar var där också. Uppskattar ju väldigt mycket att de var där såklart, men då fick jag ju lite gamla flashbacks samt andra minnen i huvudet samtidigt. Nästan otroligt, inte ens då kan du lämna mina tankar ifred..

Nu sitter jag i soffan och överväger en dusch. Har precis gått hem från Gribbylund efter en öl eller två samt lite brännboll! Fan vad roligt det var. Vi var bara 8 personer, men väldigt kul var det! Känns knasigt att ta allt detta i samma inlägg men kände att det var lika bra att skriva allting på samma gång, skriver ju inte lika ofta längre.

Nu har min kära syster fyllt hela 25 år, hon har varit 25 år i 15 minuter! GRATTIS!!! :D Nej, måste kasta mig i duschen nu, ska upp om 8 timmar för att åka ut med båten och leta efter sälar! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0