sickness

Tröttnat på att vara sjuk nu. Halsen var bättre igår men nu börjar den bli sämre igen. Skit. Hostar, snorar & ögonen går inte att öppna på morgonen. NASTY! Förstår inte varför jag blir sjuk var 6:e eller var 8:e vecka. Hinner aldrig vila ordentligt när jag varit sjuk,m itt immunförsvar måste vara kasst. Ska i alla fall i väg till doktorn idag. Så rädd som jag är tar jag med mig min underbara mamma. För jag litar inte på doktorn. Har jag aldrig gjort. De har gett mig fel medicin mer än en gång. En gång fick jag en sån allergiskreaktion att jag fick nässelutslag och låg sängliggandes i 40 graders feber i typ 2 veckor. Och nej, inte kan de veta ifall man är allergisk, men det är inte därför jag reagerade. Jag var typ 7-8 år och han gav mig en vuxendos, hade blivit biten av en kanin då. Andra gången var jag allergisk mot medicinen, så åkte in akut på KS med magsmärtor som jag hade i ca 2 veckor, var 4:e timme. Great! Därför tar jag med mig min kära mamma. Som sagt är trött på att vara sjuk. T o m när jag ringde till doktorn så frågade de ifall jag varit i kontakt med någon som hade svininfluensan eller ifall jag varit utomlands. Knäppt. Förstår ju att de måste fråga varje person, men i alla fall. Crap, nu måste jag göra mig i ordning.

UPDATE: Då var jag hemma från doktorn igen då. Jag har lyckats dra på mig halsfluss, ögoninflamation samt en redig och retsam hosta. Så det blir pencillin, ögondroppar, två olika hostmediciner och alvedon/treo såklart samt extra starka halstabletter för min del de närmaste dagarna. Great! NOT!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skrutten då, hoppas du blir frisk snart!

2009-07-31 @ 14:57:43
Postat av: Erica

Panky. bli frisk nu. för vi ska ut och springa och gå låååånga promenader!! :) pöss

2009-07-31 @ 21:42:36
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster
Postat av: Sara

Haha svininfluensan, säg att du jobbat med mig.

2009-08-02 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0