Söndagsmys

Då är det söndag då & jag står fortfarande på jobbet. Av nån anledning är jag så trött att jag nästan somnar ståendes. Jag och Sara på jobbet tror att vi börjar få svininfluensan alltså. Haha. Eller vi är smått sjuka båda två. Halsont, ömma i kroppen samt hostiga. Det kan ju absolut inte vara en förkylning, utan måste ju vara svininfluensan, eftersom vi är två små hypokondriker. Idag har den väldans omtänksamma tjejen här brevid gett oss kakor, jos OCH hon bjöd oss på lunch. En väldigt god soppa! Hon är ju bara för söt. Ger oss de bara för att hon kände att vi behövde det.

Usch, inatt vaknade jag av att jag hade feberfrossa i typ 2 timmar. Samtidigt som jag frös & vart stört varm på samma gång. Läskigt. Kan ju vara därför jag är så trött. Inte sovit allt för mycket inatt. Sen var ju klumpen i halsen så stor att ja knappt kunde andas eller svälja. Orkar inte bli sjuk igen! Verkar som om alla här har samma. Ont i halsen är något som vi alla känner av.

Nu kommer jag inte vara ledig förens på fredag eftermiddag/kväll. Då har jag jobbat 7 dagar i rad. Allt jag får tänka på är PENGAR!

Nej, måste bete mig nu innan det är dags att gå hem. Ska träffa Mickan idag (: yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0