jag har världens bästaste Sofie

Jag har verkligen de finaste kompisarna som man kan ha. Jag går igenom en lite jobbig period just nu och vad gör inte då min underbara Sofie? När jag kommer hem kommer min granne ut med en överraskning. Då har det kommit ett blombud till mig. Jag blir glatt överraskad och öppnar. Så får jag se en så otroligt fin bukett med gulorange rosor, vita små fina blommor, vittfluffigt nät samt silver trådar. Med det finaste någon sagt till mig på länge. Jag blev så rörd att jag en tår eller två rann. Jag älskar dig, Sofie! <3 Tack så otroligt mycket. Du gjorde mig så glad, omtyckt och ja rörd. Tack för att du finns!


Kommentarer
Postat av: Sofie

<3

2009-06-23 @ 10:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0