oh my god!

Haha säger bara OH MY GOD! Seriöst American Idol har fan gjort min dag! Vilka jävla, förlåt för uttrycket, miffon som söker. Haha. Sitter här och skrattar så jag nästan kissar på mig. Hur vågar de ens ställa sig framför dem? En sak att sjunga hemma i sin ensamhet, när ingen hör, men framför dem? Herrejävlar! Haha.  Nån som läspar så man inte hör ett ord, samtidigt som han sjunger i nån blanding av smurfarna och någon som är hög på helium. Hur tänkte han nu? Jag tycket verkligen detta är den roligaste delen på American Idol När uttagningarna håller på. Så sjukt konstiga och roliga människor samt de som faktiskt sjunger otroligt bra.

Ska fortsätta att skratta lite nu. Känner att det är det jag behöver just nu. För tror att det här kommer bli en väldigt känslosam och jobbig kväll.. ännu en gång. When will everything end? Fuck, give my family a break! Har vi inte varit med om tillräckligt senaste tiden, eller? Fan alltså. Tänker på dig och håller tummarna att du blir bra snart. Usch! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0