opsy

Då var man förkyld, igen. Vad här det som pågår egentligen? Jag var ju nyligen sjuk kändes det som. Och det är samma skit igen. Förkyld, hostar och ja fan och hans mormor. Inte så mycket feber i alla fall. Än så länge. Usch. Jag vill inte vara sjuk. Det är piss. Dock så är det ju bra att det händer nu och inte senare, efter som då åker jag till Kreta. Sen ska man ju inte tala om midsommar. Då ska jag har väldigt roligt. Vet inte vad jag ska hitta på än så länge, inte ritkigt bestämt mig.

Gud vad tråkigt jag har varit senaste tiden med bloggen. Har inte haft så mycket att säga egentligen. Eller så har jag det men det är sånt som jag inte kan yttra mig om här. Idag är det ändå ganska fint väder, då känns det drygt att bara behöva sitta ensam inne och snörvla för mig själv. Det är ju inge kul. Varför kan man inte få ha sällskap när man är sjuk. Egentligen. Utan då ska man bara sitta inne och uggla i soffan med näsdukar överallt och droga sig med alvedon.

Hmh.. vad för intressant kan jag skriva då? Ehm. Helgen var trevlig. Firade E i fredags med lite partaj och sånt. Drack en del vin då jah. Haha. Lördags träffade jag mamma först i centrum och trallade runt lite. Åkte på födelsedagsfika hos E, så sjukt gott, blev en perfekt frukost för min del. Gick hem efter detta för att göra mig vacker inför kvällen, för nånting kunde ju hända, right? Men eftersom det var fotboll var ju svergie totalt dött mellan 19-22 ungefär. Men de vart lite fotboll med E och grabbarna sedan bar det av hem till B och vi bastade. Var riktigt härligt att sitta i bastun med en 3.5a i handen och bara njuta. Sen klagar man ju inte på att det var jag &  E samt 6 pojkar. Riktigt trevligt!


Nej, dags att ta sig i kragen och röra sig mot ica stop eftersom jag inte har någon mjölk hemma. Och då kan ja ju inte dricka te. Eller kaffe.


Caio Bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0