sweet

Ett bra ord. Sweet. Idag är en bra dag. Dagen är alltså sweet. Tråkigt att vädret sög då jag äntligen var ledig. Men nej, inget solsken så att jag kunde bättre på min bränna så att jag slipper vara genomskinlig. Nej. Utan tokregn och rusk hela dagen. Konstigt nog har Rex velat vara ute ändå. Dagen har spenderats med S, min underbara granne, som också var ledig. Vi glodde på film, snackade skit och hör och häpna, vi rökte t o m vattenpipa. Så mysigt. Kändes som om det var semester. Vi glodde på stardust, en film som jag faktiskt gillar. Efter det var de dags att bege sig hemåt. Slänga sig i duschen laga middag och sedan parkera mig i soffan framför Supernatural. En sjukt bra serie. Dock så blir jag lite rädd, måste jag erkänna, så nu känner jag mig lite sällskapssjuk. Kom och håll mig sällskap! Jag är lite rädd och ensam, haha. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0