Dance with me

Okej, det är fredagkväll och jag sitter hemma med ett glas vin i handen. Men jag klagar inte. Skulle ju ifs vara toppen och va ute och dansa då jag är sånt sug efter det. Bara få skaka rumpan på nått ruttet dansgolv men bara dansa och skratta kvällen lång. Men det känns som om det kanske kan bli imorgon istället? Sedan är det för att jag för första gången på väldigt länge känner mig glad och lycklig ända in i själen. Låter jättetöntigt men det känns så. Jag skrattar så mycket mera nu än jag gjort på länge. Jag gör roliga saker och jag trivs med livet. Träffar nya kontakter och tar upp gamla. Har E som alltid finns där och faktiskt brought me back to life. Tack! Jag känner mig fin när jag går ut och trivs jättebra med mitt blonda hår och figuren pratar äntligen mera mitt språk. Egentligen har jag inget alls att klaga över. Okej, kan bli lite ensamt att komma hem till en lägenhet varje dag. Men det ändrar jag på. Sällskap går att fixa på ett eller annat sätt. Jag är inte orolig. Och något som faktiskt gör att dagarna känns så mycket lättare är att I'm over you. Kommit så pass långt att ja, jag älskar inte dig längre. Dig som människa kommer jag alltid känna något för och jag vill ju att på något vis så att vi ska ha någon typ av relation till varandra. Men vet du, om det inte skulle hända så kommer jag inte gråta över det heller. Vadå man måste ju gå vidare, right? Men måste ju säga att jag inte haft så kul som jag har nu på.. ja kan inte minnas sist? Skrattar så mycket, trivs så bra på jobbet, känner mig (relativt) vacker och jag går ut rak i ryggen med ett leende på läpparna var eviga dag. Great!

Jag är trött samtidigt som jag bara vill dra iväg och dansa. Dansat halva dagen på jobbet till gamla goda 90 talare och bara skrattat. Småflirtat med de få killar som kommit in i butiken, som inte köpt något till fru eller flickvän. Hmh, börjar undra ifall jag har något för britter? Tre stycken kom in i dag och ja, självklart la jag på det där lilla-extra-leendet. I just love the way they talk! Yummie!

Kanske dags att dra ut och dansa ändå? Nä, får bli imorgon. Men vad ska jag ha på mig? Alltid detta i-landsproblem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0