Frågor med svar

Härmar M här med att svara på några frågor.

Lovar du att vara ärlig? Abso-fucking-lutly
Du heter: Ulrika

Smeknamn: Ullis eller Pysen

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Just nu, Does she know you - Sarah Dawn Finer

Beroende av: Cola & kramar (vilket jag inte får tillräckligt ofta)
Vad tror folk om dig?:  Oftast att jag är en glad person. Som pratar mkt.
Stämmer det?: Ja, för det mesta (:
Vad får du oftast komplimanger för?: Hmh, att jag skrattar mkt?

Vad säger du för att imponera på någon?: Inget speciellt. Försöker bara vara mig själv.
Hur imponerar man på dig?: Få mig att skratta, va dig själv & gärna (som ett plus) få mig att känna mig speciell.
Brukar du skratta för dig själv?: Haha, oh yes. All the time! Jag skrattar väldigt ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Det går jättebra:) tack för all hjälp"
Var bor du?: Estocolmo (hur fan de nu stavas)

Trivs du där?: Ja, de gör jag väl. Men funderar på att lämna livet här för att börja om på nytt.
Äger du några converse: Nej men men grymt sugen.
Sprit, cider, vin eller öl: När de gäller alkohol är jag allätare. Det som serveras dricker jag.
Brukar du bli för full: Måste jag svara på de här? Haha.
Är du allergisk mot något: Inte vad jag vet?

Hur svarar du i mobilen: Ah, hallå?

Antal timmar sömn inatt: 6?

Brukar du komma i tid: Ja, alltid. Är sjukt punktlig.
När mår du bra: När jag är med personer jag tycker om som jag kan vara mig själv med.
När blev du fotad senast: Sist jag var ute & partaja?
Hur känner du dig nu: Ledsen, sårad, känslokall och allmänt piss?
Vanligaste färg på dina kläder: Svart. Med någon färg. Men mest svart.
Vad tycker du om fötter: Jag gillar inte fötter..
Vad saknar du: Att känna riktigt lycka, var ett tag sen nu...
Hade du en bra kväll igår: Den dög.
Favorit dryck på morgonen: Jos eller te.

Rakar du benen: Ja, kanske borde göra de oftare?
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23.00-1.00, borde sova tidigare.
Är du blyg?: Nja, jag tror inte det? Är ganska så social.

Sysslar du med någon idrott: Nej, borde kanske?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Men attraktion ja. Men kärlek. Finns det ens?
Har du spytt offentligt: För många gånger, haha.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex med en tjej. Runka. Dricka massa öl. Gå på nån match av nå slag. Pröva att lyfta massa skrot. Helikoptern, absolut.
Är du bortskämd: Lite.

Vad gör du i morgon: Jobbar

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Bono.
Vad längtar du till?: Sommaren, Kreta och kärlek.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag har några väldigt nära vänner och massa vänner. Jag trivs (:
Vad använder du för shampoo?: Hmh, bra fråga?
Hur gammal är du: 22, fyller 23 i april

Tycker du om någon just nu: Erica, mamma, malin & johan <3

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Gillar du golf: Eh, nej!

Vilken tid gick du upp idag: 09.00
Har du sovit i din egna säng inatt: Aha, brukar göra det.

Har du strumpor på dig nu: Nej, gillar inte strumpor.

Är det okej att gråta: Vet inte riktigt, Andra får gärna göra de ifall de vill, men inte jag. Jag får inte det.

När grät du senast: 1 timme sen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa & resa

Bär du glasögon eller linser: Nej, glasögon när jag läser.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nä, inget för märkeskläder. Snyggt, javisst, märken skiter jag i.
Har du piercing: Öronen

Vill du gifta dig: Ja, nån gång.
Vill du ha barn: Ja, det tror jag.

Solar du ofta: Inte lika ofta som jag borde. Nu är jag genomskinlig.

Är du bra på att laga mat: Om jag får skryta, så ja.

Är du flygrädd: Nja. Lite skakis är jag väl.
Hur vig är du: Som ett kassaskåp. Säger det nått?
Är du musikalisk?: Skulle jag nog säga. Lär mig en ny låt ganska så snabbt, I alla fall texten.
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola.

Vilken är din favoritglass: Har nog ingen?

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas det. Vill ju inte att det ska ta slut bara så där.

Tycker du om sushi: Nja. Ingen favorit.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, lite chips kanske?
Har du tandläkarskräck: Oh, ja!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Gröna, tydligen.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Fler gånger än jag vill minnas...

Biter du på naglarna: Nope.

Röker du: Det händer.
Hur ofta tränar/motionerar du: Inte lika mkt som jag borde.
Senaste låt du hörde: Halleluljah.


Kommentarer
Postat av: stephie

Hihi, taack :D

Var tvungen att härma dig med den lilla frågestunden :p Är allt bra med dig?

2009-03-28 @ 18:45:56
URL: http://bambishideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0