Helvete!

Seriöst. Tror fan jag aldrig varit såhär dåligt.. Kan inte prata, svider och gör så ont i halsen, t o m när jag andas. Hostar konstant, nästan tills jag spyr. Har feber och varvar mellan att tokfrysa och svettas. Inte sovit en blund i natt för att jag frossat eller hostat.. Var duktig och gick på utbildningen hela dagen ändå, dum idé tror jag. Mår så jävla mkt värre nu ju. Ush måste in och jobba imorgon i alla fall. Även om jag ringt och sagt att jag inte pallar mer än när nya tjejen är där. Men jag vette fan om jag klarar det alltså.. usch. Men men är jag sjuk så är jag. Inte så mycket jag kan göra åt saken. Fy fan vad jag mår dåligt alltså. Tyck synd om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0