hjälp!

Ska man verkligen behöva ha 40 graders feber hela tiden? Frossa så att man hackar tänder så de nästan flyger ut, för att sedan svetta sig tokig? Ska man behöva ha så ont i halsen att man inte kan äta, dricka eller ens andas? Måste man hosta så mkt att lungorna nästan ligger på bordet eller att man hostar tills man spyr? Känns inte okej de här...

I natt har jag sovit 30 min i taget för att sedan vakna av att jag antingen nästan spyr, frossar eller svettas. Är det normalt att sova i långärmad pyjamas, med pyjamasbyxor, strumpor & två duntäcken och ändå frysa? Ska man verkligen behöva ha huvudvärk trots det att man knarkar alvedon samt att jag har ont i ryggen och alla lederna i kroppen...

Jag vill bara bli frisk. Jag vill ha glass...

Kommentarer
Postat av: stephie

Krya på dig!

2009-03-05 @ 11:42:01
Postat av: stephie

Jovars, de knallar :p själv? för övrigt menar jag :p kram

2009-03-05 @ 17:50:01
URL: http://bambishideout.blogg.se/
Postat av: stephie

nja, som sagt, de rullar...rutin :p jobbat mkt. du då? hur går de i galerian? kram

2009-03-05 @ 20:50:08
URL: http://bambishideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0