it's finally over

Då var även denna helg över. Den har varit bra och jag är jättetrött. Vilket är toppen. Kanske jag kan få sova en hel natt i alla fall? Helgen har spenderats med att först komma hem från jobbet och E överraskar mig med att laga middag åt mig, samt att hon hade tagit med sig en flaska vin. Hon är ju bara för underbar! Tack så mycket för det, vännen! Jag behövde det verkligen. Men det var inte det ända. Hon hade också tagit med sig grejer så vi kunde dricka smoothies till frukost. Det kallar jag kärlek! Tack!

Sedan igår umgicks vi hela dagen. Vaknade ganska tidigt för att dra oss mot Täby C för att inhandla vin & mustasch då vi skulle på J & Rs 25 års fest. Blev lite mer shopping än då, bad bad! Men gjorde ett kapp, fick 3 par nya fina string för endast 69 kr. Neonrosa bland annat! Kom även hem med en topp från Bik Bok. Sedan åkte jag hem till min underbara mamma för att vinka henne hejdå då hon åkte till Thailand igår. En hel månad ska hon vara borta. Först och främst är jag avundsjuk, sedan så kommer jag sakna henne massor.

Idag har jag och E tittat på Grease filmen, gått på promenad, druckit smoothies, handlat lite och ja, det var väl allt? Dagen har varit bra förutom en liten grej. The ex var tvungen att ringa. Alltså seriöst, tror jag kommit över dig nu, men hela jag skakar varje gång. Tog ett tag innan kroppen lugnat ner sig och illamåendet slutade. Han ville att jag skulle få mina sista grejer som jag glömt där osv så han gick förbi mitt jobb och lämnade dem till T. Tack T att du tog emot dem. Jag skulle inte klarat av att se honom. Vill inte se honom. Vill inte höra honom. Vill inte vill inte vill inte.

Det positiva med det här nu är att this is it. Nu är allting "klart" mellan oss och jag behöver aldrig mer prata med dig, ifall jag inte vill.



It's finally over.
Now I can start to breathe again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0