Ms Handyman

Seriöst. Jag borde få medalj i att vara händig! Jag har bråkat med mitt otroligt onda, djävulusiska (om det ens är ett ord?) duschdraperi & duschstång halva dagen. Bara ramlar ner hela tiden. Jag blir så irriterad! Efter att jag kämpat med helvetet i cirkus en timme hittade jag två små spikar som jag spikade in i väggen som stången nu på ena sidan, den som är allmänt störd och ramlar ner, då det är nått fel med fjädern inuti. Så nu, tada, fungerar det som det ska UTAN att ramla ner. Jag är fan stolt över min bedrift och känns som jag är nog lite händig ändå. Sedan har jag städat och fixat och trixat så tror nog inte att min lägenhet har varit såhär välstädad och fin på, ja väldigt länge. Jag trivs! Nu gäller det bara att jag håller det så här rent och fint. Haha undra hur jag kommer klara det? Jag är ju som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0