mustaschfest

Glömde ju berätta om lördagen. Jag och E sprang som sagt runt hela dagen för att fixa inför kvällen. I ny klänning och allt börjde jag och E att dricka lite granna & äta middag. En middag som jag gjorde helt solo till henne. Och det är inte lätt ska ni veta, inte när man lagar middag åt en kock. Sedan vart det, självklart, lite singstar och skrålande. Vi väntade på att P skulle höra av sig för att bege oss hem till henne snabbt och sedan ta bussen mot Odenplan. Kvällen vart toppen med massor att dricka och att man kände sig så het i sin mustasch (not). Tanken var att alla tog med sig de de ville dricka och extra sen fick alla ta av alla. En riktig toppen kväll. Blev väl en cigg eller två för mycket, inte ska jag göra sånt. Fy på mig! Men var härligt att dansa massor till Spice Girls och gamla godingar. Tack E för att du alltid förgyller mina kvällar. Men jag har verkligen en tendens att alltid halka eller ramla när jag är lite glad i hatten. Och vad tror ni händer när jag & E går hem från taxin? Jo, jag struttar runt där i mina mintgröna pumps och tokhalkar och lyckas sträcka mig i låret. Nästan gråtfärdig av smärta försöker jag få E att bära hem mig, haha, blev ju inte mycket av det. Men nu har jag haft ont i två dagar. Går väl över snart. Det verkar verkligen vara så att jag inte kan ta en kväll på lyret utan att skada mig eller ramla. Attans, sorry för det E.

Nej, undra om jag inte borde sova? Sitter och har jätteont i halsen, hostar och känner mig trött kroppen. Skönt att jag inte behöver prata så mycket imorgon, då jag ska på utbildning. Skön dag, 10-17. Helt perfekt.


Ciao Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0