mysigt

Igår var det söndag. Börjar få grepp om vilken dag det är igen. Haha. Igår begav jag mig till jobbet. Vilket kanske inte var den bästa idén jag haft. Jag mådde ifs helt okej igår morse men när jag väl var på jobbet började jag må sämre och sämre. Fick till och med feber igen. Skulle egentligen åkt hem, då högsta chefen tyckte att jag skulle åka hem, men andra tjejen som skulle hoppat in då för mig kunde inte så fick spendera hela dagen med tokhosta och feber. Men det är alltid bra att jobba en söndag ändå, a lot of cash. Sen var ju E så otroligt gullig att hon bjöd mig på middag & vin. Du är bara för underbar, you know! Alltid lika mysigt att bli bjuden på söndagmiddag.

Nej, nu är det dags att jag tar mig i kragen och drar fram dammsugarn och börjar städa lite. It sucks....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0