Sexy Back

Då var även måndagen över. Sitter här med ett glas rött vin och bara njuter. Ja, det är måndag, men I deserve it. Tycker jag i alla fall. Sitter och tittar lite på Charter Hjältar och bara drömmer mig bort till solen. Jag vill bara åka iväg och sola, bada, dricka paraply drinkar och bara finnas. Yes, att Kreta redan är bokat! Vi kommer ha the time of our lifes där! Sitter samtidigt och tittar på olika sidor där det finns kläder, väskor, skor ja allt. Drömmer mig bort. Figuren ska jag jobba till såklart, men har ändå kommit en väldigt bra bit på vägen. Och jag & E ska vara snyggast i sommar. Yepp, så ska det bli! Oh, det känns så härligt att jag faktiskt sitter med ett leende på läpparna nästan hela tiden och bara känner "lifes good". Jag måste ju erkänna, I love life. Jag känner mig mer tillfreds med mig själv än jag gjort på.. år. I'm back! Den glada, skrattandes personen är tillbaka. Henne har jag inte sett på flera år och här är jag. And I love it! Personer som känner mig säger att nu, nu är jag tillbaka. Oh, jag vill bara leva livet. Ut och leka i mörkret och se vad som finns där.  Följ med mig? Vill utforska världen, funderar på att lämna stockholm? Lämna Sverige och se vad som finns där ute. Har jag inte "kunnat" göra innan så vad stoppar mig nu? Jag vill bara shoppa just nu! Take me shopping and I'm yours!

Och ja just det, Sexy Back är låten jag haft på huvudet hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0