söndagmiddag

Söndagmiddag. Och idag ska jag njuta. Även om jag sovit kasst hela helgen, sisådär kankse 8-9 timmar totalt (nej, jag har inte varit ute och tokfestat, har vaknat antingen 4 eller 6 på morgonen och inte kunnat somna om). Så efter jobbet kommer jag hem och faktiskt ställer mig och lagar pizza. Hemmalagad pizza. Mm, ni läser rätt. Jag tror jag börjar bli ganska så huslig nu. Vad har hänt mig med? Haha. Jag är faktiskt en riktigt bra flickvän, ifall någon undrar. Så mig ska man satsa på. Haha. Så stått och fixat i köket i snart en timme, haha kanske lång tid men jag gör alltid min pizza med omsorg. Gjorde till och med min egen tomatsås till pizzan. Mums! Sen måste jag ju erkänna att jag är en sån person att när jag bakar eller fixar pizza eller ja, allt sånt som har mjöl med i sig så får jag det ÖVERALLT! Jag lovar. Har det på tröjan, i ansiktet, i håret. Och, nej, jag vet inte hur jag lyckas! Men så är det, och lite söt är jag faktiskt.

Time for food!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0