tegla, så great!

Igår var det lördag. Great! Efter att ha jobbat hela dagen möter jag upp E & S. S har t o m tagit sig hela vägen från Norrtälje för att leka med oss. Det blev en snabbdusch medan E & S lagade middag. Sedam vart det en riktigt god wok a la E sedan vin, drinkar och singstar. Var så sjukt roligt! Länge sen jag skrattat så mycket och för en gång skull så var E lite lite fullare i hatten än mig. Men fan vilken kväll! Efter drinkarna, skratten och singstar bar det av till tegel, suprise! Jag, E & S drack och dansade hela natten lång. Jag lyckades få någons härliga klack på min fot så att det började blöda, inte speciellt skönt kan jag säga. Sedan att det tog mig ungeför 14 år att komma ut från tegel. Illa. S hade då redan lyckats ta sig ut, jag fann henne till slut. E var någon annanstans men vi hittade varandra till slut och delade på en taxi hem. Alla vi tre sov tillsammans i min säng. Trångt och mysigt. Det var helt enkelt en så lyckad kväll och jag är så glad att jag fick spendera den med er! Bilder kommer, hoppas jag ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det var riktigt kul i lördags faktiskt :) Hoppas det gick bra att jobba sen i söndags.. Haha. Puss sötnos

2009-03-30 @ 11:20:47
Postat av: stephie

Haha, jo oftast :p jodå, det är okej, tillfälligt seg som vanligt (om man är "som vanligt tillfälligt seg"...blir man inte alltid seg då?)haft en bra helg?

2009-03-31 @ 00:29:49
URL: http://bambishideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0