Undra hur ont det gör..

Ja, det är frågan. Jag undrar hur ont det gör att krocka med väggen. Alltså gå in i väggen. Jag är nog trött som jag är, känns som om jag jobbar jämt. Så kommer nya schemat idag. För hela april. Från början skulle jag varit ledig 4 dagar totalt denna vecka, för att jag tog en kollegas helg förra helgen. Men vad händer? Jo, jag ska även jobba denna helg. 3 helger på rad. För att sedan köra både öppning och stänging på jobbet. Och vara ansvarig och ha hela den biten också. Jag hade sett fram emot att kunna varva ner denna vecka, att endast jobba mina 3 dagar och sedan ta de lugnt och så. Men nej, klart blir det aldrig som man tänkt sig. Många klarar säkert av att jobba så mycket, och anser att det inte är så mkt, men när man praktiskt taget jobbat 6 dar i veckan sen november så är det fan inte roligt längre. Sedan när jag ska jobba runt 10 timmar per dag nästa vecka med endast en ynka timme som rast.

Men för att prata om roligare saker. Min nya fina bikini har kommit! Sen har min kära snygga nya mobil kommit! Så den ska jag gå och hämta ut på torsdag, då jag faktiskt är ledig. Så får jag en härlig promenad på vägen också! Måste ju erkänna att...
 

some days, lifes good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0