VÅFFLA!

Idag är det då våffeldagen. Våffla skulle man ätit ju, men nej det hanns inte med. Så nu måste jag vänta ett helt år innan det blir en våffla. Undra varför jag tjatar så mycket om våfflor när jag egentligen inte ens tycker om dem. Men det är väl tradition egentligen. Men säg något som gått enligt traditionerna för mig på senaste tiden. HA! Inget. Men inte klagar jag för det. Idag var jag på jobbet som vanligt, men idag var inte som alla andra dagar. Det var EXTRA mycket kaos. För kommer T tillbaka från lunchen små skrattandes och säger att hon svimmat på lunchen. Inget att skratta åt ju. Även om det inte verkade vara så allvarligt. Just då. Sedan kom det massor med folk, dubbelbokning på makeuprådgivningar & en av dessa var en dubbel (alltså två personer som skulle bli sminkade, typ samtidigt). Under denna tid har T hållt sig i bakgrunden eller varit bak på kontoret. Hon mådde INTE bra, vill jag lova. När jag väl kommer in igen smågråter hon nästan av smärta i magen och vet inte vad hon ska ta sig till. Slutade med att hon fick ta en taxi till akuten där några av hennes nära och kära fanns som kunde ta hand om henne. TÄNKER PÅ DIG! Hoppas du mår bättre nu och att du kan vila. Så eftersom stackarn fick åka till sjukhuset fick jag stanna kvar och stänga, det gjorde mig inget alls, ställer gärna upp. Men då fattades nyckeln till dörrarna så då vart det ett panik. När jag väl kom hem blev jag toktrött, iskall och ja. Men ingen våffla blev det trots allt. En våffla hade nog varit gått ändå.. Våffla. Vilket ord.

UPDATE: märks det att jag är trött när jag skriver? HIttade ju sjukt många stavfel eller bara allmänna fel. Haha. Otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0