wonderful

Denna vecka har bestått av vädligt mycket jobb, jobbiga möten samt långa dagar. Och än är den inte slut. Två hela dagar har jag kvar att jobba, men vad fan för det? Idag är det fredag! Imorn är de lördag. Jobbar tråkigt nog mellan 9.30-18.00. Ingen toppen tid att jobba på en lördags, speciellt inte när det vankas superfint väder. Men men. Ska ju i alla fall göra mycket roliga saker efter jobbet. Ska nämligen se Subtopia spela. Så great! Dom är riktigt grymma att titta på. Spelar bra och sjunger fantastiskt. Så det ska bli så roligt. Sedan är det söndag och då ska jag jobba sedan träffa min underbara mamma och fira henne!

Måste ju berätta om min och Es härliga kväll igår. Vi bestämde oss för att träffas hos E. Svullade i skagen på crostini, kycklinggryta med pasta, för att sedan avnjuta chips med lite dipp, samt dricka nått glas vin eller två. Så underbart att göra det på en torsdag. I ösregn. Att gå hem var inte speciellt trevligt dock. Väldans kallt & blött. Dock hade E väldigt kul på vägen, då hon hoppade i nästan varje vattenpöl hon såg. Gud så charmigt!

Nej, dags att hitta på något. Äntligen slutat relativt tidigt, det är sjukt soligt ute & bag-in-boxen står på kylning i kylen. Life is good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0