chockrosa.

Jaha då var det måndag igen. Och vilken måndag. Trötter är jag. Men dagen har gått bra, och jag hade kul på jobbet. Sminkade en tjej som skulle på studentskiva senare på kvällen och de vart sååå grymt. Hon passade verkligen i de färgerna. Sedan skulle jag träffat min mummie, men de blev inte så. Så bänkade mig framför tvn och såg supernatural tills jag blev för skraj för att fortsätta. haha då är de inte bra att bo ensam. Varje litet ljud fick mig att hoppa till och vända mig om  i tron att något äckligt stod bakom mig. Men än så länge har Rex, the kampkatt, räddat mig. Sen eftersom de var löning tänkte jag unna mig nånting så köpte ascoola string chockrosa med en matchande BH. Så jävla häftigt. Haha får matcha mig med de, mitt chockrosa nagellack samt väska. Coolt!

Så kanske borde berätta om min helg. Fredag var helt okej, stängde dock butiken och var inte hemma förens klockan 11 på kvällen. E lockade mig med mat & vin så duschade snabbt sedan knallade jag över till henne. Vi åt mat, drack vin, flummade lite. Visst inte vad vi skulle göra och de slutade med tegel. Vilket var riktigt kul Shotade, jag buggade t o m med någon random människa. Tog fler öl än jag tänkt, för hade inga pengar kvar när jag kom hem. Plus att ett av mina örhängen var borta. Men de var en riktigt kul kväll. Slutade med att jag fick sällskap iaf, haha av E. För jag orkade inte gå hem.. Fy på mig. Sedan på lördagen vaknade jag till lov, drog hem och duschade, sedan skulle jag och E på loppis, och S följde med. Men sen när vi kom dit så fanns det ingen loppis, den var stängd. VI gick till täby C, knallade runt en stund. Åkte till mig och svullade till sex and the city. Sedan gjorde vi oss redo för att komma över till E på middag och vin och sedan party all night. Och de va riktigt trevligt! Men sova är ju inte något som jag gjort allt för mycket denna helg. Men igår va de mysigt. Eller jag sov ganska bra, hade dock somnat kl halv 5 i lördags. Men vaknade av att jag hade sån kramp i vaden så jag tokgrät av smärta. Sen dess har vaden varit väldigt knas. På G att få kramp lite då och då hela tiden.. AJ! Sedan låg jag i soffan och glodde på Supernatural tills E & T kom över och vi grillade i solskenet, som för den delen hade försvunnit. Men mys var det.

Sedan gick ja och T med E hem och tacka fan för att vi är lättroade. Skrattade som fan. Purr purr & brööl säger jag bara. Hahahahaha, dör av skratt..

Måste ju också säga att damn, de finns söta boys på tegel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0