men hur tänkte du nu?

Ja, jag undrar det. Hur kommer det sig att jag ALLTID måste göra allting samtidigt? Kommer hem från jobbet, springer förbi ICA Stop en snabbis och att inhandla lite grejer, eftersom kylskåpet typ skriker av tomhet. Så fort jag kommer innanför dörren börjar jag plocka upp varorna, slänga in smutstvätt i maskinen, laga mat samtidigt. Det slutar med att jag står halvnaken och steker maten samtidigt som jag diskar och ser till att all tvätt fixas för nästa maskin som ska köras. Undrar va grannarna tycker om att jag står i typ endast linne och lagar middag? Glömde att jag lekte med katten samtidigt också. Fan, jag är verkligen en tjej ibland. Fan vad jag kan köra multitasking alltså.

 
UPDATE: Jahopp, så går det då. När man sprungit runt och försökt fixa alting bara för att kunna sätta sig i soffan och mysa framför Ugly Betty & Desperate Housewifes, men Icke. Då passar alla tvkanaler på att dö så att jag få sitta och glo ut i luften i stället. Great! :(

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är så duktig raring ;)

2009-05-05 @ 20:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0