i'm hooked

Yepp. Det kan man säga. Snart är det sommaren här och jag är fortfarande kritvit. Så jag måste nog smörja in men kropp med brun-utan-sol så att jag inte bländar alla när det är dags att dra på sig bikinin. Solarium var nog inte min grej riktigt ändå, fan kliade ju som satan över min stackars kropp. Idag är jag ledig och vad gör man? Man skuttar runt i mina fula mjukisar sen 8an med hål överallt, en lilla my knut mitt på huvudet och tvättar, diskar, städar och ja you name it. Allt på en och samma gång. För sånt hinns ju inte med annars. Men har spanat in mitt schema för denna vecka och känns inte alls allt för jobbigt. Jobbar inte så jättemånga timmar och får sluta runt 5 varje dag typ, utom fredag (självklart) då jag slutar kl 19.15.

Men hur ska jag spendera denna vecka? Förutom jobb så ska ja nog ta på mig gjympadojjorna och ge mig ut på en och annan springtur tror jag. Måste ju bli fit for fight nu. Hur ska jag annars lyckas få ragg liksom? Haha. Lite bättre på den fronten tycker jag att de borde bli. Börjar ju känna mig lite lonley nu ju. Okej jag märker att jag nog inte alls är så pigg som jag trodde, eftersom jag skriver på svengelska, blandar engelska och svenska och kan för övrigt inte stava alls.

Har tagit en paus i  mitt fixande här hemma och lyssnar till David Cook. Riktigt bra faktiskt. Sitter och drömmer mig bort. Till Kreta. Solen. Drinkarna. En och annan hottie. Någon som man kan hålla i handen. Låter härligt. Det vill jag ha.

I need some love and affection
Oj. Kom på att jag måste ta på mig mitt ansikte. Alltså sminka mig. Ska möta mamma senare och kan ju inte se ut som en lodis då inte. Ser så sjukt trött ut nu för tiden utan smink. Dock börjar de svarta ringarna under ögonen försvinna och ansiktet ser väl bättre ut i allmänhet sedan kilona rastat av mig. Lite granna i alla fall. Sen så vet man ju aldrig vilken hottie som man kan stöta på i Centrum. Jag har ju ögonen på en del nu, haha. Juste, har kommit fram till att det här med bloggnadet borde jag bli bättre på. Inte för att jag har något intressant att skriva om,men ändå.

I'm hooked on.. you?

------
Låten som jag har på huvudet just nu: Fergie - London brigde
Smakprov :

"All my girls get down on the floor
Back to back, drop it down real low
I'm such a lady but I'm dancing like a hoe
Cause you know what I dont give a fuck so here we go"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0