indianhopp

Sådär ja. Då var lägenheten ren och fin igen. Dragit ett varm med dammsugaren, städat, plockat undan och t o m diskat. Så nu känns det lite hemtrevligt igen. Tack E för besöket det var väldans trevligt, även om du kom för att utnyttja mitt internet. Erkänn! Efter att både varit trötta och lite osociala mot varandra och jag tagit en dusch var det dags för lite skratt. Sedan skulle E gå hem, både för att hon var trött och att jag satt och såg dubbelt på henne. Förstår inte vad det är med mig och min trötthet. Gaaah! Följde med henne halva vägen hem, eftersom vi bor så nära varandra nu, underbart! Det slutade med att vi sprang i kapp i en backe, hoppade indianhopp och andra knasiga grejer. Alla som såg oss, om nu någon såg, måste trott vi var galna eller fulla 14 åringar. Själv såg jag ut som en härlig hiphopare i mina baggiga brallor, stor jacka samt kepsen på sne. Haha. Nej dags att ta mig i.. strumpan? Och går och lägger mig. 11 timmars arbetsdag imorgon. Yeah, not!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du kanske har järnbrist eller nått eftersom du är så trött? Eller så kan du knapra rosenrot tabletter, det hjälper, då blir du pigg som en mört (:

2009-05-10 @ 10:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0