live to fight another day

Hum.. Idag är en helt okej dag ändå. Även om jag är lite sådär halvtrött efter några glas vin för mycket igår. Speciellt eftersom jag kommer jobba från kl 9.30 tills, jadu, när de bestämmer sig för att festen är slut. Japp, idag ska jag vara en liten söt servitris på en fest tillsammans med E. Hoppas bara jag inte är helt fel klädd nu. Men det blir säkert bra. Hade ju i för sig varit skönt att va ledig och göra nått skojigt ikäll. Sånt som får mig att le till exempel.

Lite komiskt ändå. Glor på fejan och vad får man se. The ex and the new one. Och ta mig fan.. Känner bara att det är så gryyymt skönt att vara singel. Ännu ett nytt förhållande att lägga till på listan medans jag är ute och gör stan osäker och bara lever livet. Fucking great! Satt faktiskt och tänkte lite granna för nån dag sen (otroligt va?). Jag har inte pratat med honom sen i februari. Det är ändå ganska lång tid ändå. Inte sett honom sen december. Trodde faktiskt att vi skulle ha mera kontakt ändå, var ju ändå tillsammans i 5 år. Men det var då de. Nu exitrerar man kanske inte längre? Efter som någon ny, yngre modell, har tagit "min" plats. Men vad gör det? Livet leker ju. Hakuna Matata, liksom.

Sjukt ändå hur snabbt man anpassar sig till sitt nya liv. Och, ska jag vara ärlig så trivs jag för fulla muggar. Är äntligen blond igen, smalare, gladare och ja faktiskt lyckligare.Och sen ska jag ju inte klaga på de nya kontakterna som jag fått, riktigt härliga kontakter måste jag säga. Nej, tror jag måste vara lite duktig nu. Inte så här på jobbet och göra sånt här bus.

Så nu får jag ta mig kragen


and live to fight another day... great!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är bäst, vet du det? :)

2009-05-16 @ 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0