smått bakis.

Så går det när man först jobbar på en fest i  några timmar, får dricka hur mkt man vill & vara med och tokfesta tills tidigt på morgonen. Ajaj! Nu står jag här på jobbet och typ sover. M har lovat att vara snäll mot mig idag i alla fall.  Hatar att se bakis ut.. blir ju aldrig bra oavsett hur mkt make up man slänger på. Ser förjävlig ut ändå. Vad jag inte skulle göra för att få åka hem och lägga mig i sängen och bara vara tills jag vaknar imorn. Men nej, sånt kul får jag inte ha. Man måste stå och slava. Slava, haha, är ju fan inte en enda jävla kund här idag. Ganska skönt det, för jag orkar inte med det i alla fall.

Gästbloggare : Maaarieeee
Hej säger hon.

UPDATE: kan ju för övrigt berätta att jag & Marie små tokdansar till Five - when the lights go out. Illa? Jajjamän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0