uttråkad en lördag


Hur lång är du? 169, kankse?
Vad vill du bli när du bli stor? Reseledare, PR-människa. Nått sånt?
Vad pluggar du? Inget för tillfället. Jobbar och sliter.
Har du långt hår? Nja, relativt. Klippte av de tills axlarna kanske. Kan påpeka att jag är blondin nu också.
Vilken hårfärg har du? Läs föregående (: .
Sminkar du dig? Massor. Det ingår i mitt jobb
Har du haft sex senaste månaden? Ja, faktiskt.
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Turkosa. Matchar t o m.
Har du kysst någon idag?
Nej, tyvärr.
När var du senast med nån kompis? Nån timme sen..
Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj, halloween?
Har du kysst nån kompis? Hell yeah. Tjej eller kille?
Vem har du varit kompis med längst?
Stålis & Lotta, sedan 1an i lågstadiet.
Vem känner dig bäst? Mamma, syster och Erica tror jag.
Längsta tid du varit osams med en kompis? Oj, det var svårt.
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej, de flesta jag känner har sjukt snygga kläder. Avis faktiskt.
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nope. No.
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej... Men kan kanske vara en bra idé?
Vad hade du på dig idag? Leggings, svart/vit klänning och leopard ballerinaskor från London.
Har du bytt om idag? Jajamännsan. Jobbat hela dagen.
Favorittröja? Lång hoodie som är grå och asskön.
Sexigaste klädesplagget på killar? Jag är ett fan av skjortor på killar. Uniform är ganska så najs också..
Har du gett bort kläder nån gång? Ja, antar det.
Har du ångrat ett klädköp nån gång? Vet inte faktiskt. Har nog alltid använt allt jag köpt. Shopaholic.
Har du handlat kläder genom internet? Ja, bikini från Ellos bland annat.
Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Aldrig hittills. Faktiskt.
Fulaste plagget killar kan ha? Tyvärr finns det en del...
Vad använder du för skor? Just nu, ballerina skor eller pumps. I alla möjliga färger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0