valborg

Jahopp, då var valborgshelgen snart över. Och vad har jag haft för mig? Jag har först varit ledig på självaste valborg och dagen spenderades med shopping i stora staden med min älskade syster. Vi shoppade, fast vi inte borde, sedan åt vi lunch på Friday's tillsammans med alla studenter. Efter detta åkte jag hem för att åka förbi E och ha lite grill mys och några öl. Riktigt mysig kväll. Dock så var det lite kallt. Sedan var det fredag och då spenderade jag dagen på jobbet, riktigt fina pengar, på 6.5 timme. I like! Efter jobbet åkte jag förbi E i hennes nya lägenhet. Gud så fin den var och fan vad jag är avundsjuk. Vill också bo högst upp, med havsutsikt. Klagar inte på min mysiga lägenhet, men hennes var riktigt mysig. Härligaste är att jag kan gå hem från E på 10 minuter nu! Vadå lycka! Så efter en pizza & en öl hos E var det dags att bege sig hemåt. Förstår inte vad som var fel igår. Var så trött att jag somnade 22.15 en fredagkväll. Gick upp klockan 8 imorse och idag är jag fan i mig lika trött. Åkte förbi E idag igen för att se när möblerna kommit upp i lägenheten och vad händer? Jo, jag somnar på hennes soffa medans hon står i duschen. Vad är det som är fel på mig? Nu är jag så trött att jag nästan sover sittandes och skriver här samtidigt.. Illa! Förstår inte varför jag är så trött jämt.

Men nu vet jag vad jag behöver. Just precis nu. Någon som sitter i soffan med mig och myser. Pillar mig i håret och sedan sova. Gärna med sällskap. Det är ju aldrig fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0