fortfarande?

Måndag. Vad gör man på en måndag? Idag var jag faktiskt ledig. Vilket jag märkte att min kropp behövde. Idag har jag mått illa. HELA DAGEN. Känts sådär. Gick upp relativt tidigt då för att jag var tvungen att gå till tandläkarn. Självklart var jag bajsnervös, som vanligt. Men det gick bra, fick mycket beröm för mina tänder. Nöjd! Dock eftersom jag mått illa hela dagen höll jag på att kräkas när jag var tvungen att ta röntgenbilderna. Jag börjar seriöst undra vad fan jag fick i mig i lördags alltså. För jag tror fortfarande att det var någon idiot som tyckte det var skoj att lägga nått äckel i min öl. Efter tandläkarn handlade jag lite mat, blev biff med bambuskott till middag. Kom hem och hade tänkt städa lite, och tvätta och fixa. Det gick inte alls. Mådde fortfarande skitilla så jag deckade i soffan. Glodde på tv, halvsov till det var dags att äta middag. Mer än det klarade jag inte av, tyvärr. Fan disken väntar ju också. TRÅKIGT! Nu mår jag i alla fall inte lika illa, men bra mår jag inte, så det är dags att decka i sängen snart, även om jag börjar klockan 12 imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0