mysteriet fortsätter..

Vad är problemet med mina läppar? Idag igen är de smått uppsvullna, de sticker i dem och de spelar ingen roll hur mkt vaselin eller läppsyl som jag stryker på. De fungerar bara inte! Men de är inte skönt kan jag meddela. Men sitter verkligen och försöker komma på vad jag kan ha gjort. Inget som jag gjort annorlunda nu mot förut. Men jäjä, orka! Hoppas de blir mindre snart. Haha. Jag gillar att ha fylliga läppar, men kom igen. Vill inte se ut som jävla anna anka.

Men men nog pratat om mina läppar. Ikvällen spenderades hos Erica med tjejorna. De blev glögg, pepparkakor & julmust. Överraskningen som jag tagit med mig var lite cambozola ost som man kan ha på pepparkakorna, riktigt najs! Det var så kul att bara hänga och prata igen. Charlotte var ju uppe från Köpenhamn så det var kul att träffa henne igen. Synd att Lina inte kom. Vi alla fick skriva i Ericas fina bibel, så nu finns det väldigt rolig info i hennes bibel. Haha. Klockren! En sån borde jag skaffa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0