sucker for love.

Sitter här med ett leende på läpparna och tittar på My big fat greek wedding. Och kom på att det finns en sak jag saknar just nu. Känslan av att vara kär. Den där underbara pirriga känslan i magen, som om man dansar lite grann när man går och att alltid ha just det där leendet på läpparna. Det saknar jag just nu, för det är en underbar känsla när hjärtat hoppar till lite grann så fort man ser den personen som håller ens hjärta kärt. Nått av de bästa som finns är att se när den personen tittar en i ögonen som om det bara finns du och ingen annan. Hur underbart är inte det? Jag tror jag är lite av en sucker for love, ändå. Skäms dock inte för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0