vilken fredag.

Började klockan 8 imorse, inte alls så tidigt tänker ni. Och nej, faktiskt inte så. Men sen när man ska jobba tills 19.15, då är de minsann mindre roligt. Dock började ju dagen med hotellfrukost, så det kan jag inte klaga på. Jag har haft skoj hela dagen och skrattat mig igenom den, så pass mycket att kunder faktiskt kollat lite konstigt på mig. Men det var det värt. Så när jag skulle stänga vart de självklart en diff i kassan. Jag räknade om och om och om igen.. tills jag SISTA gången kom fram till att jag räknat fel på tio 50 lappar. Ajdå. Ops. Men sen när jag väl komifrån jobbet skuttade jag mot t-banan. Allt var frid och fröjd. Det är ju fredag, okej jag jobbar imorn, men sen är det SUBTOPIA releasefest att se fram emot. Humöret skön så fort jag kom till t-centralen. Jämt jämt JÄMT när jag är bajstrött, jobbat jättemånga timmar så är t-banan ALLTID trasig. Nu var de förseningar för att det var banfel mellan Tekniska och Bergshamra. GREAT SUCCESS! Missade en och två bussar.. När jag väl kom till Danderyd sprang jag till bussen och hann preciiiis med bussen. Annars hade jag fått sitta i cirkus 20 min att vänta. Inget man är sugen på när man är cptrött. Men hem kom jag. Middagen blev något hopkok som faktiskt smakade bra och ett glas vin på det. Nu väntar dusch sedan att sova. Annars klarar jag inte att jobba lördag och söndag plus att de inte spelar förens runt 12 tiden imorgon. Men fasiken vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0