wierdo.

Dags att tagga till nu. Planen var först att the people skulle möta upp mig i stan efter att jag slutat jobba så skulle vi äta tillsammans. Nej, så blev det inte. Jag hann hem då emellan, så det blir väl en snabbdusch, trycka i sig något äckligt till middag och ett glas rött för att få upp humöret lite grann.  Jag har varit på tipptopp humör hela dagen. Men vad hände? Jag tror jag vet, men det håller jag lite för mig själv. För känner mig som en nörd att jag ens tänker så. Men allting känns så wierd nu och ingenting är längre som förut. Varför? Finns säkert många svar på det, men tråkigt är det i alla fall.

Men men nu känner jag att jag ska äta nått och duscha, göra mig vacker inför kvällen och måla naglarna neonrosa. Hell yeah!

Heeeeeey what ever! Haha. Råkade hamna i en Westlifemood där helt plötsligt. Passar ju inte så bra när man ska på releasefest för ett rockbands debutalbum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0