äntligen fredag.

Idag är det äntligen fredag. Gud så underbart! Tråkigt i och för sig att det är min helg att jobba. Men ad gör det. Då kommer tiden gå snabbt och så kan jag ju alltid längta tills nästa fredag för den helgen är jag ledig. Har en skön arbetsdag framför mig, då jag endast jobbar mellan 12-18.30. Sen får jag se vad som helgen bidrar med eller vad som kan tänkas hittas på. Nu måste jag göra mig i ordning och hoppa in i duschen och försöka förmå mig att äta lite frukost, fastän jag inte är ett dugg sugen.

Måste ju säga TACK till alla underbara personer jag har i mitt liv!
Tack att ni får mig att må så bra som ni gör! Massa kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0