bad dreams.

Sitter i morgonrock framför tvn och försöker förmå mig att reboot myself och börja med frukost. Har en tanke att försöka bli mer nyttig och ta hand om mig själv lite bättre. Borde ju verkligen vara dags nu, haha. Klockan är snart 11, värst vad tiden går fort. Även om jag börjar sent idag hade jag tänkt mig att inte sova allt för länge. Jag hade ställt klockan i alla fall, just in case. Min kropp behövde verkligen sova, verkade det som. Gick och la mig vid 12 tiden i går och fick vaknade inte förens vid 10 tiden av ett rycka när mobilen pep och sa att det var dags att vakna. Jag sov så gott som non stop hela natten, vilket inte är jättenormalt för mig. Kan ha att göra med att jag drömde väldigt jobbiga och känslomässigt uttömande drömmar.. Ett under hur en dröm kan kännas så verklig och att allt som man upplever i den får en sån verklighetskänsla när man vaknar. Hjärtat gjorde ont, huvudet dunkade och kände mig helt tom och nedstämd när jag vaknade. Tills jag blev tillräckligt klar i huvudet så jag förstod att allting bara var en dröm. En jobbig, dålig dröm. Sjukt hur personer fortfarande kan såra en, även fast de inte är på riktigt, men att känslan i kroppen är exakt den samma. Weird.

Nej, nu måste jag börja fixa och trixa och få i mig nått att äta. Får se vad kylen kan erbjuda och om jag kan hitta något gott. Det jag egentligen är sjukt sugen på just nu är scones & en kopp te. Självklart har jag därför inget bakpulver hemma. Därför får det bli en annan dag. Inte för att det är så nyttigt, men i alla fall. Sen undrar jag en annan sak, har det verkligen snöat idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0